Tematikus reklámokat az Anime+ra!
Shide Mila 2006.12.13. 21:08
Reklám, reklám, ez mindig hat rám!
Tematikus reklámokat az Anime+ra!
Reklám, reklám, ez mindig hat rám!
Korábban az R-Time reklámértékesítő cég honlapján olvashattuk Vincze Tibor, az Intel Media Group médiaigazgatóját az A+ és a reklámok viszonyáról, a csatorna lehetőségeiről, majd később megjelent egy összefoglaló az Anime+ csatornáról az R-Time honlapján.
Azóta felbukkantak az első tematikus reklámok is a csengőhangok és csokik meg a UPC mellett: a Fumax kiadó Princess Ai kötete mellett a Jószöveg Műhely Kiadó Manga című összefoglaló könyvének spotja is fel- feltűnik, ahogy tavasz óta minden AnimeCon is a csatornának köszönhette látogatói egy részét, de ajánlották már a Ghost in the Shell premiert is.
Sőt, ez a tendencia folytatódik: ma este lehet először látni a Cowboy Bebop és Full Metal Panic dvd-k reklámjait, a hamarosan kezdődő Yugioh GX kapcsán is indul pár reklámkampány, és remélhetőleg más, a még mindig csak alakulóban lévő hazai anime- és mangaiparban érdekelt cégek hirdetései is feltűnnek hamarosan a képernyőkön. Ugyanis jelen pillanatban - és még elég sokáig - ez az egyetlen valósan megtérülő módja annak, hogy ezek a fiatal, kis cégek eljuttassák a termékeikről szóló információkat egy szélesebb vásárlóközönséghez.
Hiába, a tévé hatalom, és még az internet sem képes lenyomni - egyelőre?...
Tonya
|